Volgers

Pagina's

zaterdag 3 maart 2018

Magical Unicorn




Ziek zijn heeft ook nog voordelen....zo kan je lekker doorgaan met kaarten maken.
Tenminste als je je weer beterder gaat voelen. 
Hoesten is bijna over en ik heb ook weer zin in kleuren!

En bij het bladeren op internet kwam ik zo'n soort kaart tegen, bij Jennifer Mcguire.
Zij had met distress oxide inkt van die leuke wolkjes gemaakt.
Dat moest ik toch ook eens even proberen, alleen had ik geen echt glad papier in huis.
Had alleen glanzend fotopapier....ging niet dus.
Dan maar met fluweelpapier, dat leek er meer op.




En dit is dus mijn kaart geworden.

Voor de regenboog heb ik allemaal ringen gesneden en aan elkaar geplakt.
De eenhoorn komt uit een setje van MFT, Magical Unicorn
Voor de wolkjes heb ik oxide inkt gebruikt, Faded Jeans, Salty Ocean en een beetje Cracked Pistachio.


Fijn weekend allemaal,



2 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart! Gaaf ook die regenboog. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat filmpje had ik ook gezien, Ditta. Je wolkjes zijn mooi geworden. Je hele kaartje trouwens. Wat is de regenboog gaaf gemaakt!
    Beterschap.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!