Volgers

Pagina's

zondag 31 december 2017

Hugs & Kisses





Deze kaart heb ik vorige week gemaakt met de Dalhia turnabout stempel van Concord and 9th.
Ben helemaal weg van die turnabout stempels.
Je kan er zulke leuke dingen mee doen, ben dan ook geinspireerd door Jennifer McGuire op YouTube ( hier te vinden)




Ik heb 4 verschillende kleurtjes distress inkt gebruikt.
Ook de "hugs" is een mal van Concord and 9th.
De gestempelde tekst is van DLS Design.

Het is vandaag alweer de laatste dag van 2018, wat is dit jaar snel gegaan.
Er is veel gebeurd, leuke dingen, minder leuke....
Maar we zijn nog steeds gezond en happy!
Het komende jaar zal veranderingen brengen, als alles gaat zo als het moet, komt in juni m'n man thuis.
Dat zal voor allebei vreemd zijn....maar dat komt vast ook wel weer goed.
Fijne jaarwisseling allemaal, wees voorzichtig met vuurwerk!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!