Volgers

Pagina's

zondag 18 juni 2017

Borduur kaarten ( kerstkaarten nr 8 en 9)



Daar ben ik weer eens, druk gehad met van alles en nog veel meer.
Ook zijn we 2 weken met de caravan naar Limburg geweest.
We hebben daar heerlijk weer gehad, dus veel kunnen wandelen.
M'n hubbie gaat daar altijd uren mountainbiken, dan ga ik me vermaken met een dik boek of knutselwerk.
Deze keer had ik m'n dozen borduurgaren en diverse patroontjes bij me.
Dus onder staande kaarten heb ik onder de parasol gemaakt.



*****


Had voor kerstpatronen gekozen, weer een paar voor de voorraad!

De patronen zijn van Karin's creations.
Gekochte en patroontjes uit de Marianne.
Ik heb garen van Mettler en Maidera gebruikt.

Fijne dag allemaal,




1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt, met mooie borduurpatronen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!