Volgers

Pagina's

zondag 14 mei 2017

Maak tijd voor leuke dingen!!



Vanmorgen heb ik al vroeg aan de gang gegaan met m'n pan pastelletjes en de stempels van het Scrapbook Atelier.
Ben nog steeds helemaal gek op die leuke zwarte stempels, je kan daar zulke leuke dingen mee doen....




Van de week heb ik zitten bladeren in wat oude stempeltijdschriften, en kwam een paar leuke ideetjes tegen.
En die heb ik vanmorgen uitgewerkt.






En dit is het resultaat.....

De tekst van de onderste kaart vroeg natuurlijk om.....nietjes....

Fijne zondag allemaal,


5 opmerkingen:

  1. Ze zijn super leuk geworden. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke stempelkaartjes Ditta...mooi hoe je die achtergrondjes heb gemaakt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooi gemaakt Ditta, leuk met de nietjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die zijn echt leuk!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!