Volgers

Pagina's

zaterdag 6 mei 2017

Lula



Afgelopen dinsdag heb ik samen met een vriendin deze kaart gemaakt.
Had de mal onlangs gekocht, en die moest nu toch eens uitgeprobeerd worden.




Alleen het blijven staan van de kaart was een probleempje, maar met een steuntje in de rug en een strookje er tussen, was dat ook opgelost.




Het afdrukje is van Mo Manning, Lula.
Het is een soort aankleed popje, je krijgt er allelei jurkjes, pakjes en accesoires bij.
Dan moet je Lula zelf in de kleertjes steken.
Dat is een hele klus,maar met een foto bewerkingsprogramma is het me gelukt.




Lula is ingekleurd met copic markers.

Fijn weekend allemaal,



2 opmerkingen:


  1. Een mooie mal om weer eens wat anders dan vierkant of rechthoekig te maken.
    Knap van je om het meisje aan te kleden.
    Ik zou het niet kunnen.
    Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mal, Ditta. En wat heb je dat meisje mooi aangekleed...knap gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!