Volgers

Pagina's

vrijdag 31 maart 2017

Veel liefs!



Onlangs zag ik op FB van die mooie geborduurde kaarten langs komen.
Ik heb uitgezocht van wie die patronen waren.
En een paar gekocht, nu blijken er ook in de Marianne te staan. dus kan ik nog even vooruit!




Ze zijn van Karins Creations, op haar site staan de mooiste kaarten!





Ik heb voor deze kaart nr KC 173 gebruikt.




Het 3D plaatje is van Amy Design.
Het cardstock is van Papicolor.
Ik heb garen gebruikt van Mettler, Gutermann en Stitch and Do.


Zo...en dan kan hij nu op de bus, voor een dame die hem heel goed kan gebruiken!
Fijne middag nog allemaal, ik ga nog een uurtje in de tuin zitten.
Genieten van dit heerlijke lente weer!



3 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje Ditta.
    Leuk plaatje en een prachtig borduurwerk erbij.
    Schitterend gedaan.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Ditta....perfect gecombineerd met het plaatje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Het is een heel mooi patroon en zo fijntjes geborduurd. Mooie gecombineerd met het plaatje. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!