Volgers

Pagina's

zaterdag 11 maart 2017

Beterschap



Deze kaart had ik nog niet laten zien, diegene voor wie hij was heeft hem al een tijdje terug ontvangen..
Van de week zulke chaotische gehad dat ik hem helemaal vergeten ben.



***



Plaatje van internet, uitgeprint...



***



Papier van Papicolor.
Grote mal, veren en de swirl van MD.
Open bloem van Elizabeth Crafts.
Tag van spellbinders.


Ik hoop dat iedereen een heel fijn weekend heeft, hier was het vanmiddag zo lekker buiten, bijna lente!!



7 opmerkingen:

  1. Heel lief beterschapsplaatje Ditta..en ook de stans eronder is zoooo mooi...ik zal er ook nog eens een kaartje mee maken, dat is weeral een tijdje geleden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Mooi die zachte tinten. We houden nog even lente! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje. :)
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi met deze mallen, het plaatje staat er schitterend bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met een leuk plaatje en prachtige mallen erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!