Volgers

Pagina's

zondag 12 februari 2017

Veel liefs



Vandaag kan ik deze kaart laten zien, diegene voor wie hij bestemd was heeft hem inmiddels ontvangen.
Moet wel bekennen dat ik deze kaart "gelift" heb van FB.
Vond het origineel zo mooi....




Het design papier komt uit een Pretty Paper bloc van MD, Rose Garden.




Deze mal is ook van MD, LR0327.
De strik is een mal van Creative Expressions, Itty Bitty Bow
Het plaatje is van Syta van Gelderen.





De tag is ook van Creative Expressions, Dainty Rectangle Frame.


Fijne zondag allemaal, het is heerlijk knutsel weer....



4 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig! Mooie rustige kleuren. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je prachtige kaart op FB, wondermooi, ik ben gelijk volger geworden!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met mooie kleuren , Ditta!
    Mooi gedaan.
    Xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeel mooi dit kaartje Ditta...wat een prachtige stansjes ...het past allemaal zoooo mooi bij elkaar!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!