Volgers

Pagina's

zaterdag 11 februari 2017

Kadotasje




Afgelopen donderdagavond heb ik mee gedaan met een online workshop bij Friends of Joy!crafts op FB.
Het werd gegeven door Nicolette Vlaardingerbroek, en het resultaat was dit leuke kadotasje.
Ik ben vrijdag wel opnieuw begonnen, die avond zelf had ik kraft papier gebruikt....
Helaas wilde dat niet goed vast blijven zitten bij het plakken, liet telkens los, en daar werd het niet mooier van.




Op de blog van Joy!crafts staat de hele workshop met foto's en al.




Ik heb designpapier gebruikt van Joy!, Spring paper bloc.
De tekst is van MD, evenals de randmal.




Zo ziet de binnenkant eruit.


Fijn weekend allemaal, wees voorzichtig als je de weg nog op moet, het is glad!



2 opmerkingen:

  1. Een heel leuk tasje.
    Mooi om een klein cadeautje in af te geven.
    Het designpapier is heel mooi en die tekst zo in half kleur vind ik ook schitterend gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Wat heb je mooi papier gebruikt. groetjes joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!