Volgers

Pagina's

dinsdag 14 februari 2017

Friends are a gift




Vanaf vandaag staat deze kaart als reminder op de Cheerful Sketches Challenge blog.
De challenge van deze maand duurt nog tot 28 februari.
We hebben weer een prachtige sketch gebruikt:








Ik heb een digi gebruikt van Lemon Shortbread, Fairy with bunny.
En bij deze kaart heb ik copic markers gebruikt om haar in te kleuren.




De bloem is gesneden met een mal van Crealies, CL CF 02.
Het design papier is van Deco Time.



De tag is van Spellbinders.
Het gebruikte cardstock is van Papi color, wit nr 930 en donker rood nr 36. ( niet meer in de handel...)


Ik wil Nancy welkom heten op m'n blog, leuk dat je me wil volgen!
Fijne avond, en tot de volgende keer.





3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je met die leuke sketch gemaakt Ditta...mooie kleurtjes en een super mooi ingekleurde digi...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk voorbeeldkaartje heb je gemaakt met de sketch Ditta.
    Mooi van kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, Ditta....en wat een mooi kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!