Volgers

Pagina's

donderdag 1 september 2016

Moonflower Lullaby

  


Het is alweer september....wat gaat zo'n jaar toch snel!
En dat betekend dat de nieuwe challenge op de Cheerful Sketches van start is gegaan.
Deze maand willen we een kaart zien gemaakt met onderstaande sketch.




Doe allemaal gezellig mee, er zijn echt hele leuke prijzen te winnen!
Je hebt tot 28 september de tijd om een kaart in te leveren!




En dit is mijn kaart voor het DT geworden.
De prachtige digi is van Conni Fong, en heet Moonflower Lullaby.
En ze is hier te verkrijgen.
Ik heb deze lieve dame ingekleurd met Faber Castell potloden.






De mooie orchidee is gesneden met een mal van Marianne Design.
( Dank je wel Sandra, voor het lenen van je mal!)

Ik heb design papier gebruikt van Studio Light.
Het cardstock is van Papicolor.

Fijne dag allemaal,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!