Volgers

Pagina's

donderdag 25 augustus 2016

Biker-kaart



Van de week heb ik deze kaart gemaakt voor Martin, de lief van m'n dochter.
Hij was woensdag jarig, en heeft de kaart ondertussen ontvangen en kan ik hem nu laten zien.
En zo als jullie zien, heeft hij wat met motoren.




Een paar maanden geleden kwam deze super leuke digi van Make It Crafty voorbij, en heb ik die gelijk aan geschaft!



Was wel een flinke klus om die motor goed in te kleuren, maar ik ben wel te vrede over het resultaat.
( sorry Martin, ze hadden geen Buell....dus je moet het met deze doen )


Fijne avond allemaal, ik ga nog een uurtje buiten zitten.
Was wel erg warm vandaag, maar nu koelt het ietsie pietsie af.



3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!