Volgers

Pagina's

donderdag 16 juni 2016

Precious Moments....




Vandaag kan ik eindelijk deze kaart laten zien, m'n dochter heeft hem ontvangen.
Ik had hem zondagavond al op de bus gedaan, en vandaag had ze hem binnen.




Ik heb weer het leuke workshoppatroontje van de "kaartenmaatjes" gebruikt.
Het is zo'n gaaf modelletje!




Het afdrukje is van Precious Moments.
Ingekleurd met Faber Castell potloden.






Het designpapier is van Biltmalarna, Soft colletion.
De hartjes zijn gemaakt met mallen van Crealies, Marianne Design en een pons van Nellie Snellen.
De kat is van Marianne Design.


Fijne avond allemaal, hier is het prima hobby weer....de regen komt met bakken uit de lucht.



3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Heel leuk model. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Ditta, je dochter zal er blij mee zijn, de kleuren zijn zo leuk, mooie details en prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!