Volgers

Pagina's

maandag 6 juni 2016

Adorable Elephants....




Daar ben ik weer eens...schandalig lang geleden...
Maar nu kan ik weer een kaart laten zien.
Gisteravond gemaakt, ik moest de hele avond bij de pc blijven, moest de tomtom een update geven....maar foei, wat duurde dat lang zeg.
Dus heb ik die tijd maar nuttig gebruikt en dit kaartje voor de "kaartenmaatjes"club gemaakt.
Heb een workshoppatroon gebruikt van Hennie, dankjewel!




Die leuke olifantjes zijn van MFT, Adorable Elephants.




Ze zijn ingekleurd met Faber Castell potloden.
Die "postzegels" zijn oude mallentjes van MD.
Bij 2 heb ik er de binnenkant uitgesneden...




Het design papier is van Bildmalarna, Soft Collection.




Fijne avond allemaal, ik ga nog een poosje lezen in het zonnetje!


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model kaart en wat zijn de stempels cute.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaahhhh.....zo lief en mooi! Super gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!