Volgers

Pagina's

vrijdag 8 april 2016

Tasje van de SOL....



Van de week ben ik een dagje bij m'n vriendin geweest.
We hebben dit tasje gemaakt, naar de sol van Dutch Dobadoo van 1 april.












Ik heb craft karton gebruikt en design papier van Maja Design, Enjoying Outdoors.
De plaatjes zijn van Sieta van Gelderen.
En verder allerlei verschillende snijmallen.
Stempels van Marianne Design, en Joy!

Fijn weekend allemaal.
Ik ga met 2 vriendinnen naar de stempelbeurs in Nijkerk....dus als jullie me zoeken.......




2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuke Sol... Je creatie is prachtig Ditta!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitvoering van de SOL Ditta. Veel plezier in Nijkerk, ik ga op zondag...zo'n zin in ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!