Volgers

Pagina's

woensdag 27 april 2016

LIfe doesn't have to be perfect....




Wat een dag vandaag....hier niets anders dan regenbuien...hagel....en het is toch koud!
We zijn even naar het centrum geweest, die arme kindjes op die kleedjes zaten weg te waaien.
Vlug weer naar huis, onderweg, op dat kleine stukje, wel 3 buien...
Dus thuis gekomen, heerlijk aan het knutselen geslagen.




Ik had zo'n soort kaart als eens op de pc voorbij zien komen, en dit is mijn versie...



De achtergrond stempel heb ik meegebracht van de stempelbeurs, en is van Impression Obsession.



De bloem is gesneden met een mal van Creative Expression.




De tekst was een welkom kado op de stempelbeurs.




Ik kon nergens een patroontje vinden van deze trifold kaart,
dus ben ik zelf met potlood en liniaal aan de slag gegaan.
Misschien niet helemaal perfect, maar ik ben er wel tevreden mee.

Die prachtige swirls stempels zijn van Viva Decor.
Verder is alles geinkt met Distress inkt.
Het papier is van papicolor.

Nog veel plezier allemaal op deze koude, natte koningsdag.


3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!