Volgers

Pagina's

zondag 6 maart 2016

You were tweeting......




Vrijdag en zaterdag waren de demodagen van Doe@ding, in Spijkenisse.
Vrijdagmiddag ben ik even snel met m'n dochter heen en weer geweest, ik kwam net van m'n werk en Mar moest naar haar werk.
Dussss.... even snel snel snel.

Ik heb daar de gelliplate gekocht en stempeltjes van My Favorite Thing.
Naar die stempeltjes heb ik al heel lang gezocht, en...yes...vrijdag kunnen kopen!!




Vanmiddag had ik eindelijk tijd om er een kaart mee te maken.
Moest eerst alles klaar hebben voor de workshop van morgenmiddag!!




En dan zit je daar, achter je bureau....even geen inspiratie....zal je altijd zien hè!
Maar goed, even lekker op pinterest zitten neuzen.
En ik heb daar hele leuke voorbeelden voorbij zien komen.




Naar aanleiding daarvan, is deze kaart geboren!!
Het rondje achter de vogel, is gemaakt met distress inkt en de gelliplate.
De tekst is niet echt goed leesbaar, maar er staat:

"You were tweeting
   long before it was cool"

Volgende keer moet ik, als ik met wit stempel, er wat witte embossingpoeder overheen strooien.
Dan is zo'n witte tekst een beetje beter zichtbaar.


En dan ga ik me nu aan m'n andere hobby wijden, koken!

Fijne avond allemaal,




4 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk jullie toch even te zien..... en je moois bewonderd hoor.

    Embossingpoeder die ik had bij de demo, wit lak en lekker vet zo mooi en scherp in gebruik.... echt een aanrader.

    Warme Groetsels, Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Die vogel knalt er echt vanaf in deze mooie kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke vogel op je leuke kaart Ditta. Lekker gevoel hè als je eindelijk iets aan kunt schaffen wat je al langere tijd zocht? Nog veel knutselplezier ermee.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi super leuk deze kaart en met die vogel helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!