Volgers

Pagina's

vrijdag 5 februari 2016

Borduurkaarten




Ik ben al een poosje lid van een besloten kaartenclub op Facebook, daar worden elke maand leuke dingen georganiseerd, zoals een borduurkaartenketting, een stempeluitdaging en nog veel meer leuke dingen.



Nu kreeg ik in januari een verrassingborduurpatroon, en daar heb ik deze kaart mee gemaakt.



En deze kaart is gemaakt voor de borduurketting en is inmiddels verzonden aan Erna.

Het is zo lekker ontspannend om s'avonds bij de tv een kaart te borduren.
Borduren en over m'n handwerkbrilletje toch een beetje tv kijken.....


Fijn weekend allemaal.
Als ik zo de weersberichten hoor , wordt het dit weekend heerlijk knutselweer...




1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaarten! Ik vind dat ook heerlijk rustig op de bank, borduren en tv aan ;-)! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!