Volgers

Pagina's

maandag 25 januari 2016

Zwart/wit...



Deze kaart heb ik van de week gemaakt, ook geinspireerd door èèn van die mooie kaarten op pinterest...




Ik heb zwart cardstock gebruikt en designpapier van Papermania/Capsule Collection,  Bexley Black.




De bloem is gesneden met malletjes van Joy! ik heb er een oud boek voor gebruikt.
De rand is geponst met een randjes-pons van Tonic Studio's.
Blaadjes zijn van MD, en de stampertjes ook.


Fijne avond, ik ga nog een poosje met de voetjes omhoog tv kijken.



4 opmerkingen:

  1. Hoi Ditta,

    Wat een super mooie kaart zeg!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie zwart-wit kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Ditta

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pinterest is ook 1 van mijn beste vrienden ... hihihi Je kaart isbeeldschoon met de geembosste bloemen en je bloem van tekstpapier is heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!