Volgers

Pagina's

zondag 10 januari 2016

Believe in miracles!




Ik heb van de week weer eens m'n copic markers tevoorschijn gehaald.
Schandalig lang geleden dat ik daar wat mee gekleurd heb....
Maar goed, ben nu al een paar dagen er lekker mee aan het kleuren.
Vandaag ook, toch geen weer om iets anders te ondernemen, en m'n pc is vandaag de hele dag windows 10 aan het bijwerken geweest.
Pfff... van vanmorgen een uur of 11 tot 5 uur vanmiddag....




Maar goed, nu had ik wel tijd om deze kaart te maken.
( De foto's zijn niet van al te beste kwaliteit...morgen maak ik betere!)




Het afdrukje is van Marina Fedotova, en komt van internet.




Oke, dan ga ik nu nog even verder met een paar kaarten borduren.
Moet er nog een paar maken voor een wedstrijd op Facebook...





8 opmerkingen:

  1. Mooie stans, lief plaatje, leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart. Mooi ingekleurd! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart met een super schattig afbeelding erop die je geweldig hebt gekleurd! Super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waow, wat is die mooi geworden :)

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ditta, wat een mooie kaart heb ik van jou mogen ontvangen voor mijn verjaardag! heel leuk, hij heeft een mooi plekje gekregen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!