Volgers

Pagina's

woensdag 18 november 2015

Kerstkaart Seasons Greetings




Vandaag wil ik deze kaart laten zien.
Een kaart waar ik het idee "gelift" heb van Facebook...
Zag die kaart voorbij komen, zo gaaf!
En laat ik nu een enkele maand geleden die mallen gekocht hebben.





Ze zijn van Sue Wilson van Creative Expressions, 
Festive collection, Snowflake border, corner and tag.





Het afdrukje is een digi van Tiddly Inks, Reindeer games.
Ingekleurd met Faber Castells.





Het design papier is uit een superoude serie van Basic Grey, Fruitcake.
Cardstock is van Papicolor, wit, nr 930.
En het craft papier is van CraftEmotions.


Fijne avond allemaal, probeer niet weg te waaien!
Hier stormt het weer eens behoorlijk....






2 opmerkingen:

  1. wat is dit mooi! Prachtige vorm, lief plaatje en alles past zo mooi bij elkaar! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ditta wat een prachtige kaart, mooi ontwerp...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!