Volgers

Pagina's

zondag 1 november 2015

Believe in the magic of.....Christmas




Van de week heb ik deze kerstkaart gemaakt, zag een hele leuke voorbijkomen op facebook, maar dan gemaakt met een klok.
Die mal heb ik niet, dus heb ik hem met een kerstboom gemaakt.




De kerstboon mal is van Dutchdobadoo.




De tekst is van Joy! crafts, gestempeld op een rondje.
Daarna heb ik er het ijskristal rondje ( MD ) opgeplakt, dat paste niet helemaal, maar open geknipt ging het prima....
De kerstrozen zijn ook van Marianne Design, evenals de hulst-takjes.
Alles is geinkt met distress ink, Iced Spruce.



Op de Creaine-Challenge Blog is de uitdaging van november ook weer van start gegaan.
Gebruik alleen zwart en wit, met 1 enkel andere kleur. 
Als je b.v. blauw gebruikt, mag je wel alle kleuren blauw gebruiken!
De layout is gemaakt door Corrie.


Fijne zondag allemaal,




7 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Prachtige kaart en mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ditta
    Prachtige mallen heb je voor deze schitterende kaart gebruikt, de kleuren zijn zo mooi gekozen, je hebt er een beauty van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie creatie!! Mooi ook in deze kleuren! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty Ditta Erg mooi gemaakt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk Ditta......heel mooi gedaan met de kerstboom. Wanneer ik een mal niet heb zoek ik ook wel eens naar templates op pinterest...misschien een tip??? Dan kun je tóch een bel o.i.d. maken zonder dat je een mal hoeft te kopen....We kunnen tenslotte niet alles aanschaffen toch?
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje en wat een goede winterse kleurencombi. !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supergaaf idee en dus een supergave kaart!
    Ik ga je idee lenen, want zowel de kerstboom als de stempel heb ik in mijn bezit :-)
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!