Volgers

Pagina's

zondag 4 oktober 2015

Send love to you





Vanmorgen heb ik "gespeeld" met m'n copicmarkers en de stempeltjes van Darkroom door.
Verschillende kleurtjes uitgeprobeerd....en veel, hup in de prullenbak.
Maar met deze kaart ben ik wel content....




Voor de achtergrond heb ik R 56 gebruikt samen met BG 72.




De roos is gestempeld met memento en een clearstempel van Scrapberrys., afternoon tea.
Ingekleurd met R 81,R 85, YG 13 en 17.
De bloem is 2 keer gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt.

Fijne zondagavond, geniet nog heel even van het mooie weer...morgen geven ze weer regen op...




3 opmerkingen:

  1. Wat mooi gecombineerd Ditta die zachte achtergrond met je Copics gemaakt en daar die mooie stempel vóór. Ik vind het een heel goed gelukt "speelproject"...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan en hele vrolijke kleurtjes Ditta!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!