Volgers

Pagina's

zondag 11 oktober 2015

Kerstkaart met de Modern Patchwork stans nr 3




Al een hele tijd geleden heb ik deze stans-set van Crealies gekocht.
Ik was er tot op vandaag nog niet aan toe gekomen om er een kaart mee te maken.
Had wel al op facebook en op diverse blog's mooie kaarten mee zien langs komen.
En vanmorgen ben ik eindelijk begonnen.
Dit is het resultaat:




Ik heb 2 kleuren papi color gebruikt, wit nr 930 en kerstrood nr 943.
De stans-set is van Crealies, Modern Patchwork nr 3.




De kerstroos is van Marianne Design, LR0122.
De hulsttakken zijn ook van MD,LR0244.
Verder een blaadje, ook MD, CR1245. 
Een knopje van MD LR0192.




Ik wil je nog een fijne zondagavond wensen, leuk dat je even langs kwam!




4 opmerkingen:

  1. wat een mooie en strakke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie, chique kerstkaart. Een mooie mal heb je gebruikt en samen met de mooie kerstroos een schitterend geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een echt succes deze kaart . Liefs Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!