Volgers

Pagina's

zondag 6 september 2015

Field of Poppies, verjaardagskaart





Vandaag wil ik deze kaart laten zien. 
Gemaakt met een stempel van Rubberneckerstamps , Field of Poppies 712.
Deze stempels bestaan uit 2 delen, het gekleurde "invulstuk" ( ik weet niet hoe ik dat anders moet noemen) en de eigenlijke bloem.




Nu zag ik de stempel techniek van Diny Sprakel voorbij komen, en ik vond dat dat ook wel eens heel leuk met deze stempels kon!
Inderdaad gaat dit prima!!
Dus eerst dat paarse gestempeld met copic maker inkt en daarna die buiten bloem eroverheen.




Het is wel even mikken waar alles moet komen.....maar het is met deze methode geen probleem dat alles niet helemaal recht zit...




Leuke tekst erbij, en hij kan op de post!
Voordeel is bij deze kaart, hij weegt niet echt veel!

Fijne zondag allemaal,



4 opmerkingen:

  1. Prachtig is deze kaart Ditta, je hebt gelijk, het versturen van kaarten kost ook veel, al is hij dan niet zo zwaar, ik vind het een schatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Ditta. De techniek heb je heel mooi toegepast op deze kaart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en techniek! Ik vind het juist mooi dat het zwarte randje niet precies de lijnen van het paarse volgt! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!