Volgers

Pagina's

zaterdag 6 juni 2015

Happy Birthday....nog eentje van CE

     


Vandaag heb ik nog een kaart te laten zien, gemaakt met Creative Expressions mallen.
Ben helemaal in "love" met deze mallen.
Wat kan je daar veel leuke dingen mee doen!




Deze kaart is voor Carolien, m'n buurvrouw.
A.s. dinsdag is ze jarig, maar vanavond gaan wij even een "bakkie" bij haar drinken en krijgt ze hem alvast.
Er zit een cadeaukaart in verstop....




Ik heb de mal Striplet Regal gebruikt.
Voor de tekst, de tag van de Greek  Islands collection, Corner, Border and Tag.




De bloem is ook van CE.
De swirl is van MD.
Het gebruikte papier is van Papi Color.
Plak parels zijn van de Action.


Fijn weekend allemaal,





2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!