Volgers

Pagina's

donderdag 28 mei 2015

Verjaardagspost!!




Gistermorgen deze kaart gemaakt voor m'n vriendin Jeannet.
Ze is morgen jarig, maar aangezien de post niet altijd op tijd bezorgt word.....
heb ik hem maar op tijd weggedaan.
En kan ik hem nu wel laten zien.




Ik heb met een mal van Creative Expressions, de achtergrond uitgesneden.
En dat op een stukje blauw papicolor geplakt, nr 904 azurblauw.




Dit is met de middelste mal gesneden.




De bloemen zijn gesneden met de Camellia Open Petals.
Ook van Creative Expressions.


Fijne dag allemaal,




7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige en luxe uitziende kaart! Heel mooi! En je hebt groot gelijk dat je hem vroeg op de post doet. Liever een dag te vroeg dan een dag te laat! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Ditta, de kleuren, de bloemen, alles past weer zo mooi bij elkaar, hier zal je vriendin blij mee zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig geworden Ditta, ziet er zo fijntjes uit.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en stijlvolle kaart! Prachtig! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Daar is ze vast blij mee! Wat een leuke mallen zijn dat en ook de bloemetjes passen er perfect bij.

    Groetejs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verliefd erop, zo ineens plotsklaps.....zo mooi deze kaart en die dies, echt hoor gevaarlijk mooi.

    Warme donder groet van Aniet xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!