Volgers

Pagina's

vrijdag 1 mei 2015

Tom and Tilly, Mo Manning.





Vandaag is m'n vriendin Corrie  45 jaar getrouwd met haar Herman!
En van de week heb ik deze kaart voor hen gemaakt.
Vond die gave digi van Mo Manning heel toepasselijk...




Kan de kaart nu laten zien, heb hem vanmorgen tegelijk met een mooie bos bloemen gegeven.




Ik heb het afdrukje "Tom and Tilly" gebruikt, en ingekleurd met potloden.




De kaart is gesneden met een mal van Crealies, nr 13.
De ringen en hartjes zijn ook van Crealies.
Tekst, blaadjes en swirl zijn van MD.
Het designpapier is van Joy! crafts, spring paper bloc.


********







Met deze kaart heb ik de eerste prijs gewonnen bij Creaine Challenges.
De uitdaging was gebruik wit en 1 extra kleur....


Fijn weekend iedereen!!





3 opmerkingen:

  1. kan jij mij even mailen Ditta, want je hebt wel gereageerd op je winnende plaats, maar ik heb geen mail van je gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo,
    ik heb zonet je kaart kunnen bewonderen, dus maar even komen bloggen voor de verdere details,
    mooi hoor!!!!!
    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met Tom & Tilly. Gefeliciteerd met je prijs!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!