Volgers

Pagina's

maandag 9 maart 2015

May all your wishes come true...




Afgelopen vrijdag ben ik met Sandra naar de knotsgekkekaartendagen geweest in s'hertogenbosch.
t'Was een hele gezellige dag en een leuke beurs.
Helaas platzak weer thuis gekomen....




Ik heb daar deze mal gekocht, is van Nellie Snellen.
Had op internet zulke mooie kaarten voorbij zien komen, gemaakt met deze mal.
Ik moest en zou hem hebben...




En ik heb er zondag direct deze kaart meegemaakt.




Nu ben ik al even op de CAS toer, dus is hij lekker simpel gehouden.


Ik heb papier van Papi color gebruikt, wit nr  930 en heide nr 922.
Verder de hartmal van Nelli Snellen, stained glass die SGD 003.
De swirl en de open blaadjes zijn van Marianne design.
En de bloemen mal is van Spellbinders, blooms three.
De hoek mal is van Cheery Linn Design, Lace Corner Deco E
En de tekst is van fiskars, make a wish quotes.


Fijne avond allemaal,





2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!