Volgers

Pagina's

maandag 10 november 2014

NOEL



Vandaag wil ik deze kaart laten zien, was vrijdag al klaar.
Maar ik ben het weekend bij m'n dochter geweest.
Een super gezellig "meiden"weekend.
Een kerstshow bezocht, gewandeld met de honden in een prachtig bos, waar nog steeds alles vol staat met prachtige paddenstoelen!




Heb deze kaart gemaakt met een patroon dat staat op de blog van Noor!Design, en wil meedoen met deze kaart aan de challenge!




Ik heb papier gebruikt van DCWV, een super oud blokje, dat al jaren in de kast lag...




Het cardstock is van Papicolor, wit en violet.





voorkant...



Fijne dag allemaal, geniet nog even van de mooie weer!






6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, Ditta!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super kaartje. Leuk modelletje. Mooi dat donkerblauw gecombineerd met wit.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ditta,
    Ik ben via-via op de blog gekomen en heb even lekker rondgesnuffel. Wat veel moois! Ben gelijk je volger geworden. Ook de kerstkaart hierboven is schitterend. Super leuk model en mooi gedecoreerd!
    Fijn weekend en groetjes,
    Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!