Volgers

Pagina's

maandag 11 augustus 2014

Love to you!!




12 juli hebben we een workshop gevolgd bij Anita Izendoorn.
Daar hebben we deze kaart gemaakt.
Wat hebben we die dag een lol gehad, heerlijk geknutseld en heerlijk gelachen.
Deze dag was bij Doeading in Spijkenisse.






Ik had m'n kaart bijna klaar die dag, en dat is uitzonderlijk, meestal moet ik er thuis nog veel aan doen.
Nu alleen nog het afdrukje inkleuren.
En dat is met distress inkt gedaan.
Het afdrukje is van Penny Black.





2 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooi Ditta. En ook de perfecte kleurcombi. Blauw en het zilver passen gewoon perfect bij elkaar. Super mooie embossing en je vogeltjes zijn ook schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het resultaat is geweldig mooi geworden Ditta. Ik ben ook al bijna klaar ik moet alleen nog mijn afdrukje uitsnijden en opplakken.

    Knuffel van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!