Volgers

Pagina's

zondag 15 juni 2014

Workshop kaart, "proost"




Gisteren hebben Dili, Sandra en ikke de workshop "proost" van Anita Izendoorn bij Doeading gevolgd.
En hebben we deze prachtige kaart gemaakt.
We hebben daar geleerd om te werken met alcoholinkt.




We hebben (als van ouds...) een ontzettende lol gehad.
Maar toch heel veel gedaan, want de kaart was bijna klaar toen we naar huis gingen.
Alleen had ik natuurlijk andere kleuren distressinkt gebruikt en daar had Anita geen bijpassende alcohol inkt voor bij zich...
Dus heb ik de kaart s'avonds thuis afgemaakt.






Ovaaltje van aquarelpapier, stempel ingekleurd met distress inkt.




Linker ovaal, mica gewerkt met alcohol inkt. 
Rechter ovaal, stempel geembossed en bewerkt met inkt.




Dit ovaal is van glanzend papier, bewerkt met alcohol inkt.


Anita, bedankt voor de heerlijke dag! 
We gaan snel eens een dag bijkleppen met koffie!!!

Fijne zondag allemaal, 






7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Leuk model ook.
    Vindt het knap dat je het bijna af hebt gekregen, meestal lees je dat ze het niet af hebben gekregen vanwege het vele kletsen. Ik zie wel, jij kan twee dingen gelijk. Hihihi.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ,super leuke mooie creatie Ditta !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon uit de kunst is dit! Echt heel gaaf! Wat een super mooi model en mooie afdrukjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooiƫ kaart Ditta.
    Super kleuren combinatie ook.
    Toppertje !
    Creatieve groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch mooi geworden Ditta. Donderdag wil ik hem even in het echt zien. Super.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dubbel na genieten bij jou mooi's, en wat was het grandioos gezellie he...donders nog er eens aan toe zeg. Nog na teut ha ha...

    Dikke knuf van de juf ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!