Volgers

Pagina's

zaterdag 29 maart 2014

Clubdagkaart




Vandaag was de clubdag van de Crazy Meiden, in Capelle.
Ik zou er met Dili naar toe gaan, maar die heeft flink de griep te pakken, beterschap Dili!!
Het was een topdag, heel gezellig.
We werden erg verwend, lekkers bij de koffie, broodjes met soep tussen de middag!
Helaas kan ik geen foto's van deze dag laten zien, liet m'n telefoon in de auto liggen, en daar kwam ik pas achter toen Piet weg was....
Het pakket wat we kregen was super, en ik heb er deze kaart mee gemaakt






Van de week kan ik nog meer kaarten maken van dit pakket, zoveel moois en papier zat erin!



Fijne avond allemaal, vergeet niet de klok straks vooruit te zetten!!





5 opmerkingen:

  1. nou Ditta je maakt me heel nieuwsgierig naar je kaartjes,
    deze is in ieder geval een bjoetie om te zien.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw hij is mooie geworden ben blij dat je het naar je zin heb gehad (en dat zonder mijn ) snik snik snik

    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart in een leuk model en met een mooie nostalgische afbeelding. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg leuk Ditta, leuk plaatje !

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!