Volgers

Pagina's

donderdag 13 februari 2014

Oh la la




Ik ben helemaal in de ban van de zwart/wit kaarten..
Hier is nummer 2!




Ik heb deze kaart gesneden met mal LR0236 van Marianne Design.
En de achterkant heb ik 2 maal uit zwart gesneden, en een stuk dubbel gevouwen en tegen de achterkant aan geplakt als standaard.
De bloem heb ik zelf gemaakt, met handgeschept papier. 
Daar heb ik de bloem van mal LR1204 voor gebruikt.
Toen die eenmaal droog was heb ik er glimmermist over gespoten, alleen is dat niet zichtbaar op de foto.




Verder heb ik de kattenmal gebruikt, COL1344, van MD
Ook de swirl LR0116, is van MD,
Plak parels van de Action, 
en de roosknopjes komen bij DoeaDing vandaan.

Fijne dag allemaal, het is nu even droog, dus vlug boodschappen doen en daarna weer snel verder met zwart/wit kaart nr 3....



3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!