Volgers

Pagina's

vrijdag 21 februari 2014

Friendship....




Vandaag ben ik aan het stempelen geweest en hieronder het resultaat....
Had hele leuke voorbeelden gezien in een Engelstalig stempeltijdschrift, en dat heeft deze kaarten opgeleverd!




Bij deze kaart heb ik een oude clearstempel gebruik van ( volgens mij..) Hero Arts, maar dat weet ik niet zeker. 
En de spetter stempel is van Paper Artsy.
Eerst gestempeld met versamark, daarna met Pan Pastel kleur opgebracht.
Daarna met Distress ink weer de spetters gestempeld.
En de bloemen weer, maar nu met zwarte Versa Fine.
De Quote is van Fiskars.




Bij deze kaart heb ik Pan pastel gebruikt, Distress ink en Versa Fine.
De stempel is van IndigoBlu, en de swirl stempel is van Viva Decor.
Van wie de tekst is, ik weet het echt niet meer.




Bij deze kaart heb ik een stempel van IndigoBlu gebruikt.
Na het stempelen heb ik de grote bloemen gemaskerd en er omheen Pan Pastel aangebracht.
De Quote is weer van Fiskars.

Fijn weekend allemaal, 



6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Alle drie toch verschillend en mooi zo met de Panpastels.

    Fijn weekend.

    Liefs, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een beeldschone kaartjes.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Your 2 Stamp-Cards are gorgeous - wonderful
    Greetings from Austria
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat gaaf die kaarten maar dat had ik je al vertelt


    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!