Volgers

Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

Doosje uit het Noor! magazine...




Woensdag heb ik het hartendoosje uit het Noor! magazine gemaakt.
Leuk doosje om iemand blij mee te maken.
A.s. zaterdag viert m'n tante haar 85ste verjaardag, heb er lekkere bonbons in gedaan en wat theezakjes in het laatje.
Verder zal ik er nog een kadobon bij doen, klaar is kees...





Ik heb designpapier van Maja Design gebruikt.
Verder roosjes en rozenknopjes, blaadjes en het uitgesneden hartje.

Fijne dag allemaal,



2 opmerkingen:

  1. Hallo Ditta,

    Wat is dit doosje leuk geworden heerlijk met die chocolade hartjes er in!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf doosje heb je gemaakt heerlijk met chocolade erin zou willen dat ik ook jarig was
    hihihhihihi

    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!