Volgers

Pagina's

zaterdag 9 november 2013

Vintage Kerst




Hier heb ik een vintage kerstkaart, deze heb ik vorig weekend gemaakt.
Had hem alleen nog niet geplaatst.




Ik had eens zin in een andere kleur, is geen rood en groen.
Het designpapier komt uit een blokje van Amy Design, Christmas collection.

Dit heb ik gebruikt:
bloemen; Floral punch FLP030
Takje: Floral punch FLP031
Rand: CR1248
Ovaal: CR1241
Swirl: LR)271
Cardstock: Papi color, noot bruin  nr 39
Plaatje: Nellie's vintage NEVI 009
Lint
Plak parels

Hier is het droog en schijnt de zon, maak er een fijne dag van!



7 opmerkingen:

  1. wow Ditta wat een schitterend kaartje mooi die bloemen
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig Ditta.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die kleuren, super mooie details een top kaart Ditta!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor deze kleuren. Goed opgebouwd. Prachtig.

    Liefs Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig, mooi hoor die kleuren combi

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie vintage kerstkaart! Heel chique in de bruine kleuren. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!