Volgers

Pagina's

donderdag 21 november 2013

Heartfelt Christmas Wishes



Hier ben ik weer eens, ik heb vandaag een kerstkaart te laten zien.
Deze is gemaakt voor de club van Tiets, daar kon je deze digi aanvragen.
Maar dan ben je wel verplicht om er een kaart mee te maken.




Deze digi is speciaal gemaakt voor de club door  Sherri Baldi.




Ik heb haar ingekleurd met copicmarkers.
Ik heb designpapier gebruikt van Maja Design, It's Christmas Time.
Dat is alleen niet echt goed zichtbaar op de foto.
Verder cardstock van papicolor, wit en olijfgroen.






Dit heb ik gebruikt:
 Marianne Design: grote ovale mal LR0240
kerstboom LR0136
lantaarn LR0191
hekje LR0205
bloem CR1202
Spellbinder: tekstlabel, label 10
Pan Pastel, plak pareltjes, stampertjes.


Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog, laat gerust een reactie achter, ik lees graag wat jullie van m'n kaarten vinden!
Fijne dag,


8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Zo lief!

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, erg liefjes.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kerstkaart Ditta. Een leuk model en leuk gedaan met het "lijstje" een mooi effect met het donker cardstok achter de mal. De digi is een schatje, heel lief. groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij deze geweldig ingekleurd zeg, ik ben weg van die kleur groen ook, een super kaart Ditta!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaart weer!!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart met deze mooie digi.

    Groetje, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!