Volgers

Pagina's

dinsdag 10 september 2013

Distress markers rol



Deze keer heb ik geen kaart te laten zien,maar een zelf gemaakte rol.
Die is voor m'n distress markers.
Ik wil ze graag allemaal bij elkaar bewaren en gebruiken.
Ik heb een paar maanden terug ook al zulke rollen gemaakt voor m'n karisma potloden en doezelaars.




Ik heb 75 cm stof van 1,40 cm breed gebruikt.
Een stuk plakvoering van 35 bij 1.40 cm, er tussen gestreken.




Alles dubbel gevouwen en gestikt, omgedraaid en doorgestikt.
Een stukje omgevouwen van 8 cm, en dat om de 2 cm gestikt.




De bovenste flap wordt terug gevouwen, dat zorgt er voor dat de markers er niet uitvallen met vervoeren.




Een dubbel gestikt stukje biasband er op vast naaien.
Vast strikken en je ben klaar!!




Ik ben er in ieder geval heel blij mee! 
Alles overzichtelijk bij elkaar.





7 opmerkingen:

  1. Hoi Ditta,
    Ik zou er patent op aanvragen als ik jou was, een prachtig systeem om ze overzichtelijk in te bewaren en handig mee te nemen! een topper!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is netjes en geordend zeg !!
    Handig zo alles bij elkaar.
    Alleen niet teveel nieuwe stiften er meer bijkopen hè ? Anders past het niet meer haha.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, had de foto al gezien, maar niet de binnenkant, mooi gemaakt.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer erg je best gedaan.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer erg je best gedaan.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig zeg, ziet er ook nog eens super vrolijk uit, dan altijd die zwarte etuis!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!