Volgers

Pagina's

donderdag 7 februari 2013

Rood en geel......




Deze kaart heb ik gemaakt voor de uitdaging op de EHI borduurkaarten challenge blog.
En de uitdaging deze maand is: maak een kaart met de kleuren rood en geel.
Patroon is vrij.


Ik heb een patroontje gebruikt uit hobby dols nr 75.
Heb Madeira garen gebruikt, nr 1184 en 1372.
Het 3d plaatje komt van een vel van Marianne Design.
Verder heb ik plak pareltjes gebruikt en de rand is gesneden met een mal van spellbinders.

Wat is het weer koud vandaag, hier vallen winterse buien.
Daarom heb ik dit leuke konijntje gebruikt met zo'n mooi bosje lente bloemen!
Komen we alvast een  beetje in lente sfeer.....

Fijne dag allemaal,




14 opmerkingen:

  1. Wooow wat een prachtig kaartje, in super mooie kleurtjes!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ditta,
    Wat een lief kaartje..ik zag deze al op het Blog van EHI..leuk hoor..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat maakt dat borduurwerk het helemaal af, super mooi deze kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart Ditta.Erg mooi patroon.Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Ditta, ik had je mooie kaartje al bewonderd op het EHIB blog, gezellige kleurtjes en al helemaal klaar voor het voorjaar, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ditta
    Ik heb je kaart al bewonderd bij de E.H.I, wat een schatje zeg en ook weer prachtig geborduurd.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje dat haasje,leuk met pasen in zicht.Heel mooi geborduurd,sierlijk wer hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief plaatje, Ditta en dan het borduurwerk weer. Prachtig gewoon. Hier in Antwerpen heb ik wel 3 seizoenen gezien vandaag, alleen de zomer miste ik.
    Nog een fijne avond.

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart Ditta! Prachtig geborduurd en een lief en vrolijke plaatje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart in rood en geel, lief plaatje ook heb deze ook voor de uitdaging in mijn handen gehad maar wat anders gekozen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Ditta, prachtig !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleurrijke kaart. Je bent weer lekker bezig geweest. Ik geniet dagelijks van mijn mooie blog.
    Nog hartelijk bedankt.

    Liefs Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!