Volgers

Pagina's

woensdag 26 september 2012

Adressenboekje





Vandaag ben ik begonnen met dit adressenboekje.
Het is voor de uitdaging op de Scrap-Cards Challenge Blog.
Deze week is de uitdaging: versier een notitieboekje of een adressen boekje.


Ik heb een adressenboekje gebruikt van de Wibra.
De kaft eraf gehaald, wit gemaakt. ( was rood met blauw)
Met wit papier beplakt, en daarna met cardstock.
Het designpapier is van Wild Rose Studio- Gorgeous Ginghams,
en het strookje van Maja Design- Crea Diem.
Ik heb allerlei mallen gebruikt van Marianne Design,
LR0236
LR0241
LR0226
LR0157
En de rand is van Crealies.
Het 3D plaatje komt uit de Nostalgia serie, ook van MD.
Verder komen de bloemen en de plakparels uit eigen voorraad.

Fijne avond allemaal,



6 opmerkingen:

  1. Super gaaf boekje is dit geworden!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ditta,allereerst mijn complimenten voor je bloglayout,prachtig die herfstsfeer!Je adressenboekje heeft een hele mooie kaft gekregen.Ik heb ook nog zitten genieten van je schommel kerstkaart in de post hiervoor.Heel mooi,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouwwwwwwwww die is leuk zeg! Ook een idee om er een adressenboekje van te maken. Daar was ik zelf nog niet opgekomen:)
    Ik vind hem prachtig.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-blog.


    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ziet zo'n goedkoop en simpel blokje er ineens duur uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!