Volgers

Pagina's

woensdag 11 juli 2012

Pom Pom





Vandaag heb ik een "zomaar"kaartje te laten zien.
Ben er zondag mee begonnen, en gisteravond klaar gekregen.
Ook wel eens leuk om zo'n kaartje te maken en vooral op voorraad te hebben!


Ik heb een afbeelding van Lily of the Valley gebruikt - Pom Pom.


Ik heb haar ingekleurd met copic markers.
En op de vleugeltjes wat glitter gedaan.

Het designpapier is van Pretty Papers - Eline's Babies.
Het cardstock is van papicolor.
De afbeelding is gesneden met een Labels 2 van spellbinders, 
even als de label met tekst.
De tak klimop is gesneden met een creatable - LR 0206,
en de kleine blaadjes zijn geponst met een floralpunch van Nellie Snellen.


Tot de volgende keer,




4 opmerkingen:

  1. OOOOOOOOOOO wat een dotje ...ik ben verliefd !!!! Wat is dit een waanzinnig leuk kaartje ..SUPER !!!! (euh .even een hint ...ik ben 17 augustus jarig hahaha)

    Liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig geheel, hele mooie kleuren heb je ook gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ditta,wat een dotje die pom pom,je had me te pakken want ik dus zoeken naar pompoms,ik denk waar hééft ze het over,blijkt het de naam van dit stempeltje te zijn,haha.Ik ben verder gaan snuffelen op je blog en je hebt er een fan bij hoor!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en schattige kaart! Leuk model en een heel lief stempeltje! Ook prachtige bloemen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!