Volgers

Pagina's

vrijdag 6 juli 2012

Happy Birthday.....




Ik heb vandaag de kaart afgekregen met de digi die je krijgt op de Copic Marker Europe Blog.
Deze digi is van Krista Smith, van Saturated  Canary.
Deze blog bestaat 1 jaar en dat vieren ze met een leuke challenge, en heel veel leuke candy's.


Ik heb designpapier van Maja Design gebruikt - Frika? Nybakat.
Het kraftpapier is van Bazzell.
De doily is geponst met een pons van MS.
De digi is gekleurd met (natuurlijk!!) copic markers.


En ze is uitgesneden met een spellbinder.
De takjes zijn gesneden met een creatable - LR 0227.
De tekst is van Nicole.

Tot de volgende keer,


4 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart met een leuke digi! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooooooooooooo ditta wat een schat van een stempeltje is dit zeg en zo mooi gekleurd.
    Ik heb gister een gezellige dag gehad maar lig nu wel in mijn bedje was de laatste dagen al wat grieperig maar vandaag ging mijn batterijtje echt niet meer hihihi.
    bedankt voor je bezoekje op mijn blog mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO wat MOOI !!!! Geweldig mooi gedaan !

    Groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!