Volgers

Pagina's

dinsdag 26 juni 2012

Shelly tulp


Deze kaart heb ik gemaakt voor het Freubelstraatje.
Daar kon je een digi aanvragen van deze Shelly tulp.
Maar dan ben je wel verplicht om mee te doen met de wedstrijd.


Ik heb DP van Fancy Pants gebruikt: Beach Babe.
Verder cardstock van papicolor.
De digi is ingekleurd met copic markers.
De rand is een creatable van MD.

Ik zie dat ik alweer nieuwe volgers heb, welkom hier.
Laat vooral berichtjes achter, ik lees ze graag.

Tot de volgende kaart maar weer,




4 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Ditta, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt Ditta!
    Ik hou wel van zulke stempels.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Ditta!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Ditta! Heel stijlvol met de mooie bloem! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!