Volgers

Pagina's

zaterdag 30 juni 2012

Rejoice in this season......




Voor de kerstactie op de blog van Tiets, moet ik elke maand 4 kerstkaarten plaatsen.
Dit is nummer 3 van deze maand.
Het gaat niet altijd even gemakkelijk, als het zo warm is!!!
Maar een beetje kijken op diverse blog's, dan kom je vanzelf in de kerstmood!


Ik heb voor deze kaart design papier van Pion gebruikt, Väntan på Tomten II,
( Waiting for Santa II )
Ik heb het allemaal gemat op papier van Papicolor, donkerbruin nr 38.
De tag is gesneden met een spellbinder, Labels Four.
En de swirl is gesneden met een creatable, nr LR 0116.
Verder heb ik bloemen en sprietjes uit eigen voorraad gebruikt.
Die houten sterretjes heb ik vorig jaar gekocht bij de action.
Er zitten 3 verschillende maten in een zakje.
De rand onderaan is geponst met de Doily Lace van MS.

Tot de volgende keer,



8 opmerkingen:

  1. Ja gek idee om met deze hitte met kerst bezig te zijn, maar het is goed gelukt, want je kaartje is heel mooi

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een éénheid in je kaart, ik vind hem helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart zeg, prachtig papier, super !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart Ditta en wat een lief plaatje is dit.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ditta

    Wat een mooi winters plaatje op je mooie kerstkaart.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kerst kaartje,mooie afbeelding...en mooie kleuren....helemaal top

    Gr Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi, chique kerstkaart! Mooie design en prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A romantic winter scene - perfect made - all the other details makes the finish beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!