Volgers

Pagina's

zondag 1 april 2012

Baby...


Vandaag heb ik weer eens een babykaart gemaakt, eigenlijk een babyboxkaart.
Een vriend van m'n zoon krijgt erg binnenkort een baby.
Dus, ik ben er op voorbereid.
Ik plak er een kadocard in, kunnen ze zelf wat kopen.


Het patroon heb ik van internet.
Het DP is van Eline's Romantic Nursery.
Ook het afdrukje is van Eline, het truitje is gepaperpierced. (hoop dat ik dit goed schrijf)
En verder in gekleurd met copic markers.
De blaadjes en de swirl zijn van MD. 
De bloem is gemaakt met de mallentjes die bij de craftebles zitten.

Fijne zondag allemaal,





5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig model kaart, een super geheel weer!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ditta

    Wat leuk is dit babyboxkaartje, en handig om wat in te doen. Echt mooi gemaakt.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig cadeau-boxje is het geworden Ditta, leuk om als kraamcadeautje te geven.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige boxcard! Heel leuke model en super mooi gemaakt! Een heel lief geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie gemaakt. Niet te druk en toch genoeg. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!