Volgers

Pagina's

maandag 26 maart 2012

Vintage kerst....


Weer een kerstkaart klaar, voor de kerstkaartactie op de blog van Tiets.
Een beetje van mezelf en een beetje van ......
Heb inspiratie op gedaan in het nieuwe boekje van Marjan vd Wiel.


Ik heb papier gebruikt van MD, Pretty Papers Bloc, Black & White.
En craft cardstock, van Bazzill.
Het vierkantje is gesneden met een creatable, 
en de tekst staat op een banner, gesneden met een Spellbinder.
De  bloemen komen bij Doe@Ding vandaan.
Het plaatje is uit een vel van Pion design, Fran Mormors Vind. 




4 opmerkingen:

  1. Wauwwww wat is dit een beauty zeg!!! Super geheel!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie, hele chique kerstkaart Ditta!! Heel mooi papier en mooie LO. Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk in elkaar gestoken, jummie romantisch mooi...met de creatables van marianne Design he ;o)))

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ditta,

    Gefeliciteerd met je aanstelling bij het DT van Een hoop inspiratie borduurkaarten challenge blog !
    Ik ben ook gekozen, dus dacht ik ik wordt maar meteen even volger van jouw blog. Want we zullen elkaar de komende tijd wel vaker tegenkomen in blogland.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!