Volgers

Pagina's

zondag 11 maart 2012

Boek-doosje


Vandaag heb ik eens geen kaart om te laten zien.
Gister heb ik een workshop "bloemen maken" gevolgd bij Nicole Verkooijen.
Ze was hier op het dorp, bij Krea2day.

Het was best een gepriegel, maar aan't eind van de dag ging iedereen toch met wat
zelf gemaakte bloemen naar huis!
Er werd gebruik gemaakt van de ponsen van Joy! crafts,
maar ik kan echt niet alles aan schaffen wat ik leuk vind.
Dus ben ik thuis aan de gang gegaan met wat ik in de kast heb liggen.
En dit is het resultaat:


Ik heb er een boekje mee versierd, (eigenlijk is het een doosje)
Daar wil ik kleine herinneringen aan m'n overleden ouders in bewaren.


De roosjes bestaan uit 4 grotere bloempjes en 2 kleintjes.
Die lijm je met het lijmpistool in elkaar.

Hier schijnt de zon volop, ik ga even in de tuin zitten, genieten zo lang het kan!
Fijne zondag allemaal,




3 opmerkingen:

  1. Gepriegel of niet, wat een geweldig geheel, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ditta,

    Wat een mooie bloemen heb je gemaakt.
    Leuk op een doosje of op een kaart.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi ditta,

    bedankt voor je reactie op mijn blog!
    Je bloemen zien er geweldig mooi uit zou het graag weer van jou leren.
    groetjes mandy
    kun je beschrijven wat je er precies voor nodig hebt en dan het stappen plan.
    mail je me even?
    mandyhoekveen@hetnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!