Volgers

Pagina's

woensdag 14 maart 2012

schuifkaart 2


Vorige week hebben we een heerlijke knutseldag bij Dili gehad.
Daar hebben we een schuifkaart gemaakt.
Ik had hem nog niet klaar, maar heb hem van de week even af gemaakt:


Papier komt uit een Pretty Paper bloc, Vintage Pastel.
Het 3D plaatje is van Fema, Sweet Elin.
Het hekje en de takjes zijn gesneden met een creatable van MD.
Verder komen de bloemen bij Doe@ding vandaan.
En die kleine bloemetjes zijn van het kruidvat.


Alle nieuwe volgers, welkom hier.
Ik vindt het heel leuk dat jullie mij willen volgen.

Fijne avond allemaal,






1 opmerking:

  1. Wat is deze geweldig mooi!!! Een super leuke kaart, maar ook heel speciaal!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!