Volgers

Pagina's

woensdag 15 februari 2012

Let it Snow......



"t Wordt vervelend, maar ik heb weer een kerstkaart gemaakt.
Deze gaat weer meedoen met de kerstactie van Tiets.



Ik heb een digi gebruikt van Mo Manning- Snow Day.
Ik heb het meisje ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van Maja Design-Vintage Winter.




De tekst komt uit een serie van de Action, van vorig jaar.
Het kristal is van MD, en de takjes zijn geponst met een pons van Mc Gill.
De roosjes zijn ook van MD en komen bij Gunter creatief vandaan.

Deze kaart doet mee met de kerstactie op clubs,


Tot de volgende keer maar weer,




2 opmerkingen:

  1. Hoi Ditta, wat een prachtige kaart!

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze stempel weer gaaf!!! Een prachtige mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!